top of page

כבר למעלה מ-‪11‬ שנים שאני עובדת עם מותגים, ומאחורי המותגים האלו עומדות חברות ועומדים אנשים.
הסטודיו מתמקד ביצירת שפת מיתוג ויזואלית, וזאת על ידי ייעוץ, ליווי והכוונה. 


אני מאמינה שחלק נכבד מתהליך בניית המותג קורה מאחורי הקלעים.

תהליך של חידוד ודיוק תפיסת העסק הוא זה שיקח את המותג, יעצים אותו ויאפשר לו לממש את הפוטנציאל שלו.
אני מאמינה בשותפות דרך, ועל כן, ליווי לקוחותיי במשך שנים, הוא מפתח חשוב ביותר להצלחה.
מודות ואופנות משתנות, ההשראות שלנו מגיעות מכל תחום בחיינו, הגבולות הטשטשו ואין חוקים מוגדרים ליצירת שפת מיתוג ויזואלית.
כמו כן, העולם זז בקצב מטריף, וכל הזמן דברים מתקדמים, משתנים, ולפעמים העולם גם חוזר לאופנות ישנות בשילוב עם טכנולוגיות חדשות, דבר שמביא לתוצאות יוצאות דופן.

 

אז, בהתאם לזה, אני מאמינה שמותג יכול להמציא את עצמו מחדש ולהתקדם, כל זאת מבלי לפגוע בערכים שלו. כמו כן, לעשות את ההתאמות לעולם ולתקופה ואף לעשות שינויים מושכלים לשינוי התפיסה שלו בקרב הצרכנים, גם אם זה אומר לעשות סדר

בערכי המותג.

אודות-2020.jpg

נועה ביצור קסורלה
ארט דיירקטור ומעצבת גרפית.
בוגרת HIT, שנת 2011

 

אני מאמינה בשותפות דרך,

מאמינה באנשים שעומדים מאחורי המותגים.

ליווי לקוחותיי במשך שנים,

הוא מפתח חשוב

ביותר להצלחה.

Lior-Lipshits-be-your-best_13.jpg
IES2019_14.jpg

הסטודיו נותן שירות 360. החל מבניית השפה הויזואלית הבסיסית, הכוללת עיצוב לוגו, הגדרת פלטת צבעים, ומשם ליצירת המוצרים המלווים את העסק ברמה השיווקית.

אם זה עיצוב אריזות מוצר, עיצוב אתרים, איפיון מערכות פשוטות ומורכבות, עיצוב קמפיינים לרשת, עיצוב קטלוגים ועיצור מוצרים פרסומיים נוספים. ובנוסף, יצירת מוצרים ברמת התקשורת הפנים-ארגונית: עיצוב מצגות, עיצוב מוצרים לדפוס ולאינטרנט.

מיתוג ויזואלי חשוב לעסק קטן או גדול, וזאת מכמה סיבות עיקריות:

1. ערכים - מה המותג נותן לצרכן להרגיש - תהליך יצירת השפה מעלה לשיח את הערכים שאותו המוצר או המותג רוצה לתת לצרכן, ואלו יוצרים את המחוייבות של הצרכן למוצר, ולהיפך.

2. רושם ראשוני - עסק צריך להתייחס לכל לקוח שלו כאילו זאת הפעם הראשונה שהוא רואה אותו, כל פעם מחדש. אם זה כולל חידוש, ריענון של המוצר, הדגשה שוב ושוב של ערכים אותם המוצג מייצג ונותן.
3. חדירה לתודעה - מותג טוב שואף להישאר בראש של הצרכן ולתפוס את המקום האסוסיאטיבי של הערכים אותם הצרכן מבקש למלא. כל זאת על ידי חזרתיות של השפה הויזואלית, הצבעים, הלוגו והויזואל שילוו כל מוצר וחומר שהעסק מוציא ושנחפש לצרכן.

bottom of page